Eksamensforberedelse... Hvad ved i om Kina?

fik studeret hemskt mycket med Ernada og Anna igår; 4 timer puh... var helt udmattet, så faldt hurtigt i søvn. Idag har jeg været oppe og trække emne. Det blev: Kina! Nok det sværeste emne i bunken synes jeg, så er ret nervøs. Skal skrive om tiden fra år 1900 og frem til idag. Hvis nogen af jer skulle ligge inde med noget fantastisk stof om netop Kina, eller bare gerne vil dele jeres medfølelse med mig så skriv en kommentar til mig. Det ville jeg blive vældigt glad for. Ojg eg svarer alle! Skal op imorgen kl. 10, så håber alle der læser dette vil krydse fingre for mig og sende mig en venlig tanke.



Hvad ved i om Kina? 

Kommentarer
Postat av: Bjørn

Jeg synes det er synd for dig :) Men uanset om det går godt eller skidt så må du gerne komme hjem til mig og få trøst bagefter..

2009-06-02 @ 19:13:47
Postat av: Isle of Man charities benefit from generous bequest - Wills, Probate &.

I visited several blogs however the audio feature for audio songs existing at this web page is actually superb.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0