Godmorgen

Idag skinner solen igen, det er fantastisk. har lige sagt godmorgen til mor, som sagde den stod på morgenmad i haven. super skønt hva. Jeg tror jeg vil lave mig en jordbær/hindbær/yougurt smoothie. Den perfekte kolde drink til en varm dag!
Idag skal jeg med toget til Kolding og studere historie hos Anna, så er så småt begyndt at pakke mine ting. Har to tunge mapper fulde af noter, og en del bøger at slæbe på. Egentlig utroligt hvor meget vi har nået at gennemgå på 3 år. Mig og Erna skal køre sammen til Kolding. Vi arbejder forresten sammen som tjenere på Vejen Kongresshotel. Der er så mange flinke mennesker der. Jeg blev først ansat dernede for en lille månedstid siden, men har faktisk allerede lært en hel del om hvordan buisness fungerer. Jeg elsker virkelig at gøre gæsterne glade, og gør virkelig mit bedste for at yde en ekstra service. Kan også mærke mine chefer sætter pris på det, og det er fedt at mærke. Lige for tiden sker der dog ikke så meget på hotellet, så skal først på arbejde om et par uger. Det passer mig egentlig fint, så er der tid til studierne.

uh kan mærke det her bliver en fantastisk dag.

pus och kram


Anna og Jeg da vi var på en bowlingtur med tøserne for et par måneder siden. ;-)


Kommentarer
Postat av: Anna

då ska jag skriva på svenska ;) Jag kan förstå det mesta som du skriver, men jag fattar ingenting om jag hör danska pratas! ;D



om du vill ha mer hjälp med att fixa till din blogg så kan jag tipsa om http://www.designadinblogg.se/ .. den hjälpte mig asmycket när jag skulle fixa till min blogg.. :)



hade bra!

2009-06-01 @ 19:00:12
URL: http://bestofwimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0