Jeg fik 12!!!

hej alihopa
jeg fik 12 til min studentereksamen i historie. Var oppe i Kina. Super svært, men fik skabt et rigtig godt overblik, og lige pludselig kørte det bare for mig. Jeg er vældig glad! Man er altid lidt ekstra nervøs op til eksamen, særligt i de fag man gerne vil gøre det ekstra godt i. Jeg har altid været helt vild med histori, og min lærer sagde allerede i 1.g. at jeg ville score topkarakter til min studentereksamen. tror bare jeg var ekstra bange for at skuffe... Har haft totalt stress på med søvnløshed, uro i maven og koldsved, så nu trænger jeg bare til at få sovet, så jeg kan blive frisk igen.

pus och Kram


sov godt hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0