5 ting jeg glæder mig til næste uge

  • At se min Bjørn igen
  • At have en veninde-hygge-dag med min bedste veninde Jeanette
  • At få historieeksamen overstået
  • At stemme om EU kandidaterne og Grundloven
  • At der nu er mindre end en måned til jeg bliver student!


Jeanette og jeg

Historien om mig og Jeanette er faktisk lidt sjov. Hun blev kæreste med en af mine bedste venner, siden blev vi introduceret for hinanden, og vi har nu snart været bedste veninder i et år. Vi bor desværre et stykke vej fra hinanden, men hun betyder bare så meget for mig, for hun er der altid. Håber jeg kommer til at se min smukke veninde mere i fremtiden.

pus och kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej

thank you! :) i didnt know if i should write in english or in swedish.. ;) i did my header in paint ;) took pictures from google and put it together :)

2009-05-31 @ 22:40:12
URL: http://bestofwimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0