Jeg burde egentlig sove... meeeen...

Sidder og sorterer noter fra 1., 2., og 3.G i historie, engelsk og dansk mens jeg ser bad boys. Hygger mig egentlig ret meget, og tænker på hvor skønt det bliver at få mere tid til alt andet en skole og lektier i en periode. Jeg har aldrig hadet at gå i skole, har altid været lidt en stræber, men sabbat året kommer lige på det rigtige tidspunkt for mig.

Troede egentlig ikke jeg havde særligt mange historienoter... men det ser ud til at jeg faktisk har været yderst flittig til at skrive, og gemme papirer. Dejligt. Nu bliver det bare spændende at se Anna og Erna imorgen, og se om vi kan suplere hinanden lidt på nogle af de områder vi mangler.

hörs imorgen.

pus og kram ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0