studerer historie inden imorgen

Hejsan

Savner min fantastiske kæreste Bjørn så meget! Er han ikke bare for dejlig?!
savner min skønne kæreste; Bjørn

Imorgen skal jeg mødes med mine 2 søde veninder Anna og Ernada, og studere historie inden eksamen på tirsdag. Anna har sin egen lejlighed i Kolding, så der skal vi sidde og hygge og gennemgå noter. Der er en del noter til dette fag, som jeg har haft i 3 år nu, så det er bare med at holde styr på alle de historiske perioder. Jeg savner min søde kæreste Bjørn helt vildt, men vi har aftalt at vi først kan ses når eksamen er overstået. (Så uretfærdigt!) Nej men nu må jeg hellere komme videre. hørs senere.

pus og kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0